lauantai 10. marraskuuta 2012

Look at this photograph, every time I do it makes me laugh... ! HIHS KILPAILUN LOPPUTULOS !

Moii, juuri tultiin siskon kanssa tallilta ja kohta olisi tarkoitus pistää taas joku leffa pyörimään ! Ennen sitä päätin kuitenkin hetkeksi laskea takamukseni tähän koneen äärelle ja julkaista viimein tämän HIHS kilpailun tuottaman kuvasadon sekä tietenkin sen voittajan ! Kiitos ihan hirmusti kaikista ihanista otoksista, saatiin monet hyvät naurut Sofian kanssa :) Oli tosi vaikea päättää voittokuva, mutta pakko mikä pakko. Jännitys tiivistyköön, sillä voittaja lukee vasta postauksen lopussa........ ;)

Tässä osa kuvista, pyrin ainakin yhden jokaiselta lähettäjältä julkaisemaan :) Kuvia en ole muokannut muutoin kuin pienentämällä / rajaamalla kaikki samoihin mittoihin.

© Milla
Ahkera pohjan kunnostaja ! © Linda
Mun vammakäsi........ mutta kivaa on ! :) © Milla
"Kauankohan tässäkin pitää seisoa...?" © Sara
Kyllä me osataan olla hehkeitä ! Täs on varmaan... mursu ja kilppari? © Sara
© Ida
© Sara
Quasimodo ja ongelmakannattimet © Ida
© Janika
Näytänpä kettuuntuneelta, ja väsyneeltä........ © Milla
Ruoka maistuu !! Posket pullollaan naminam...... © Annika
Moi täältä tulee tää nukkuneen rukous taas................ ! Sofia näyttää jotenkin hypnoottiselta :D © Krista
Esteiden teippausta (joka meni pieleen hehe sori Eeva !) © Tiia
Tää on niin hyvä ! :D © Karin
© Karin
Hihihihuha ! © Anna
Juoksujalkaa ahkerat HIHS tonttuset siellä painelevat ! © Iitu
Kieli keskellä suuta ni hyvin sujuu ! Oon jotenki lyttynaama tässä... © Eevi
Kattokaa meidän hiukset näyttää kerranki hyvältä ! ... ok no ainakin Sofian :P © Peppi
© Ida

Noin ! Toivottavasti copyt ovat oikein, sanokaahan ihmeessä kuvaajat jos haluatte niihin täydennystä. Ja koska kaikkia varmaan kiinnostaa kuka tämän skaban nyt sitten on voittanut niin......................

ONNITTELUT IITU !

Tämä siis on voittokuva !

Yllä näkyvä otos on ihanan vauhdikas ja taustalla näkyy kunnon radanrakennushässäkkä, iso tykkäys ! En muista minne ollaan Sofian kanssa kiiruhtamassa ja mitä tekemään, mutta iloinen on ainakin mieli ;) Kiitos vielä kaikille kilpailuun osallistuneille ja Iitu tarkkailethan huomenissa sähköpostiasi niin laittelen sinulle viestiä ! Nyt pitää kiiruhtaa olkkariin leffaa katselemaan ennen kuin nuo aloittavat ennen mua, moikka !

19 kommenttia:

  1. Hyviä kuvia kaikki :) Haluan kyllä joskus päästä HIHSiin katsomaan ridailua, kun ei vielä sitäkään ole tullut koettua :D !

    Vähän olitte etuoikeutettuja, saitte katellla aina välissä ratsukoita ++ pääsitte ilmaiseksi areenalla. Okei, olihan siinä raskasta työtä aina välillä, mutta... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon samaa mieltä ! :) Joo ehdottomasti kannattaa jos vaan siihen on mahdollisuus, mun mielestä ainakin ihan huippu tapahtuma, varsinkin näin Suomen mittakaavassa :)

      Joo mäkin kyllä pidän tuota asetelmaa aika etuoikeutettuna, vaikka tosiaan aika rankka se 4-6 päivän putki onkin ! Mutta tosi opettavaista päästä mm. verkkaakin seuraamaan, ihan tosi mielellään tuota vapaaehtoisena tekee ! :)

      Poista
    2. Niinpä :) Ja muutes, mitä voittaja saa? =)

      Poista
    3. Voittaja sai valita useammasta palkintovaihtoehdosta ja Iitu valitsi tekemäni ulkoasun blogiinsa :)

      Poista
  2. missä se voittokuva on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sori unohdin laittaa sen tohon loppuun vielä uudemman kerran mutta nyt se on siinä ! :)

      Poista
  3. Jee mun kuva pääsi tänne (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo ;) mä katoin et syönköhä mä siinä taas jotai vai vääntelenkö naamaani muuten vaan...... XD

      Poista
    2. eiku oho mun siskon käyttäjältä tuli vahingossa :)

      Poista
    3. AIJAA hups hahah en kattonu ku ton nimen ni joo XD

      Poista
  4. Oi vitsi :) Vähän mukava yllätys herätä sunnuntaina ja lukea oma nimi tosta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiva !! Otan suhun tosiaan tänään yhteyttä kun pääsen koneelle :)

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Joo mä oon tääl vaa nauranu noille tänääki :D

      Poista
  6. Ei vitsi mulla olis stalkattu olo jos olisin sinä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha mäki kyl välil mietin et ou oisko pitäny jättää kisa tekemättä ku tuntu et vaellan siel iha kuolleen näkösenä.......... :D mut iha hauskaa !

      Poista
  7. oi vitsi, mä unohin kokonaan lähettää sulle ne mun ottamat kuvat... noh ei voi mittää : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eii ! Jos haluut niin voithan sä ne viel mulle lähettää vaik ei kilpailuun ehdikään... :'--)

      Poista

Kommentit sekä postausideat ovat aina ehdottoman tervetulleita, kiitos kaikille :) Vastailen heti kun ehdin !