maanantai 22. heinäkuuta 2013

Ei näin...

Oh god, miksi epäonni kanssani tallustat? Eilen oli ihan apina päivä, mun henkilökohtainen perjantai 13. vissiin. Aamulla ruokin koiravauvat ja kun olin menossa takaisin nukkumaan niin hyppäsin sängylleni niin typerästi että tipuin lattialle. Ehkä tää mun uus (tai no uus ja uus... uusin) sänky tosiaan on vähän liian kapee mulle. Varmaan koko Espoo kuuli kun yöpöydän tavarat lenteli ties minne.......

Joo no sit seuraavaks menin muutama tunti myöhemmin päästämään koirat ulos, ja ulko-ovi paiskautu lukkoon mun takana. This is so not happening. Siis mä vielä pidin siitä ovesta kiinni ! Ja silti. Tuuli niin vietävästi. Aluks olin tilanteesta jopa vähän huvittunut, sillä ajattelin että noh veli on kotona, kyllä se tulee avaamaan kun koputan. Juupa juu. Sehän paukutti alakerrassa Xboxia niin kovasti, ettei kuullut kun hakkasin ovia ja kaikkia mahdollisia ikkunoita niin että käsiä särki. Yöpaitasillani hilluin vielä parkkipaikalle heittelemään kiviä broidin ikkunaan, mutta se olikin siinä välissä mennyt yläkertaan aamiaiselle. Onneksi se oli tajunnut avata oven jotta koirat (ne jotka eivät olleet jääneet pihalle mun kanssa) pääsevät ulos, niin mäkin pääsin sisään kun loikin takaisin etupihalle. Veli oli ihan hämmästynyt että missä mä oikein olin ollut. No naurattamassa naapureita tietty. Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin.

Tän näkösenä olin siellä pihalla. Päästin taas piirtäjän taitoni valloilleen.

Muun päivän sitten kulutinkin siivoillen, koiralapsosia parin tunnin välein ruokkien, pätkittäin nukkuen, lisää mokaillen, sekä Pretty Little Liarsia (kiitos vaan Aada !) katsellen. Mulle iski iltapäivästä ihan kauhee ikävä Nuuttia ja melkein rupesin itkemään ! Yhu. Olisi tehnyt mieli vaan lähteä tallille heppaa halailemaan. Onneksi tänään taas pääsin... ♥

Ihana, rakas, pieni hevoseni tallusteli mua jopa laitumelta vastaan ! Nuutin perässä tuli myös kaksi muuta hevosta, ja mulla oli aika hevoskuiskaaja fiilis kun kiemurtelin portille ja kaikki hevoset porukassa seurasivat mun jokaista käännöstä ;) ... vaikka tiedän kyllä että oikeesti ne halus vaan päästä sisään sieltä myräkästä, ja olivat toiveikkauta heti kun joku - kuka vaan - kaksijalkainen ilmestyi näköpiiriin. Ehkä en ihan vielä yllä sitä hevoskuiskaajan titteliä hätyyttelemään................ eh.


"Kyl mä ihan justiinsa tuun otan tästä vaan vähän matkaevästä."

Ja jos eilen oli epäonninen päivä, niin hyvinpä jatkui tänään samalla linjalla... Mentiin Nuutin kanssa maneesiin ja ehdin jopa ottaa huiman yhden laukannoston, kun kävi pieni äksidentti. Nuudeli kompastui uraan ja meikäläinen löi peukkunsa sen kaulaa vasten niin, että kynsi katkesi about puolesta välistä (siis sitä kohtaa missä se on ihossa kiinni) ja siitä rupesi tulemaan verta. Sattui ihan pirusti, erityisesti siis siihen kynnen alle. Muutenkin peukalo on tällä hetkellä vähän kipeä ja kosketusarka, mutta tuskin siinä mitään vakavampaa on.

Toi veren määrä näyttää kyllä kuvassa isommalta, mitä se todellisuudessa oli... :D onnistuin vaan tuhrimaan hyvin.

Koska muutaman päivän oon tosiaan melko lahjakkaasti onnistunut tunaroimaan ja kolhimaan itseäni ties minne, niin todellakin toivon, että huomenna paistaa aurinko. Sillä me halutaan Sofian kanssa tehdä pitkä maastolenkki kauniissa säässä. Ja se kaunis sää voisi oikeastaan jatkua ihan loputtomiin saakka, sillä halutaan pitää loppuviikosta hienoja kuvauksia. Onnetar on mulle vähän velkaa...

Toivottavasti teillä muilla on ollut parempi maanantai ! Oli mullakin tota peukkua lukuun ottamatta tosin ihan ok päivä... :) Nyt ajattelin palata taas Pretty Little Liarsin pariin, koska mä(kin) oon ihan koukussa !! Hyvää alkanutta viikkoa kaikille ! :)

18 kommenttia:

  1. Ou toi haava varmaan kirpas! Mulla on tullu melkeen sama juttu kynsi lohkes kyl mullla samasta kohtaa :(


    Tsekkaaa mun blogi ja kerro parannuksia!

    http://latejaemma.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no kieltämättä ! Ouuuts D:

      Käyn kurkkaamassa... :)

      Poista
  2. Vaikka ei saisi niin vähän hymyilytti tää postaus... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahha, nyt ymmärrän miltä Aku Ankasta tuntuu !

      Poista
  3. Oivoi, ei kauheen hyvä tuuri :(
    Mutta siis Nuutti on niiin suloinen ♥
    Itelläni olisi (onneksi) vähän parempi maanantai :D Mutta hyvää viikkoa vain teillekin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ei XD

      Hih, Nuudeli on ♥ Hyvä että sulla oli parempi päivä ! :D ehkä tää tästä vielä riemuks muuttuu täälläkin ;)

      Poista
  4. hyi apua mua iha sattu ku kuvittelin ton mitä sun kynnelle kävi, hyi hitto!! x(

    toi on niiiiiiin tuttua et veli vaan pelailee kun olis tarvetta avaa ovi.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XD hyi hitto nimenomaan ! Oon aina kuunnellu ku muilla repeilee kynnet ja miettiny et hui onneks mul ei oo käyny niin mut... kerta se on ensimmäinenki... :D

      Hahaa onks sullekki käyny niin ! XD aina jotku hirveet räiskintäpelit menossa ni eihä sillo tietty mitää kuule............

      Poista
  5. voi sua! voin kuvitella miten sattuu toi kynsi.... mut ihanaa et osaat epäonnenki kääntää tämmöseks postaukseks mistä lukija tulee hyvälle tuulelle! hieno toi piirros. ;)

    pretty little liars on ihan sika hyvä! ite oon menossa tokassa kaudessa. :) kuka on sun lemppari hahmo?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ihana kuulla jos tulit hyvälle tuulelle XD kiitos, todellinen taidonnäyte ;)

      Jep niin on !! Mun lemppari on varmaan öööm... Hanna :)

      Poista
  6. Miten sulle voi tapahtua noin paljon muutaman päivän aikana? :) Mutta osaat kyllä kertoa kaiken todella hauskasti ja sun blogis on muutenki hieno ja yks mun lemppari-blogeista:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tosiaan tiedä XD oon niin kömpelö välillä ! Haha voi kiitos, ihana kuulla !! :)

      Poista
  7. Ihana Nuutti! :) hah en kestä, mäki oon ihan koukussa tohon sarjaan! kaikki hehkutti sitä niin paljon et oli pakko kattoo pari jaksoo ja nyt ei enään voi lopettaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih Nuude on ♥ :) Ja joo älä vaan !! En oo pitkään aikaan ollu näin koukussa mihinkään sarjaan :D

      Poista
  8. Aah PLL <3 harmi et oon yksin kotona kaks ja puol viikkoo enkä haluu kattoo sitä yksin iltasin koska se Jenna on niin creepy!! oon vähän säälittävä mut ei se mitään XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä vaa se on iha sika friikki !! Mä voin tulla kattoo sun kaa ku iha tyhmää kattoo yksin ku ei voi kiljuu et MIKS TOI NOIN TEKEE tai TOI ON NIIN TYHMÄ !!! XD

      Poista
    2. Tuu vaan, katoin eilen yöllä 4 asti ja aamulla heräsin 8:30 ku kengittäjä soitti.. Oli voittajafiilus XD

      Poista
    3. Hahaa oikein !! Mäki oon pari yötä kattonu tota ties minne saakka, eh.............

      Poista

Kommentit sekä postausideat ovat aina ehdottoman tervetulleita, kiitos kaikille :) Vastailen heti kun ehdin !